2015. június 24., szerda

Hol vettem motoros kiegészítőket?

20 éve motorozom és csavargok az országban és Európa szerte. Ennyi idő alatt sikerült elég sok motort, terméket, felszerelést tesztelnem, elkoptatnom. Tény nincsenek mindenki számára tökéletes tanácsok és a motor, túra, irány, küldetés is befolyásolja a felszerelés összetételét, árát, minőségét. Pár dolog viszont jól látszik az élet annyi más területéhez hasonlóan, hogy itt is az olcsó az igazán drága...Gondolom nem csak nekem van szekrénnyi be nem vált, elszakadt, levetkőzött ruhám felszerelésem. A motort lépjük most át mindenki választ tudása, ismeretei, tapasztalatai, pénztárcája szerint. Engem most a felszerelés rovat érdekel inkább erre térnék ki. Nálam végül a nagyon minőségi dolgok váltak be és ezt merem javasolni másnak is, amikor picit is spórolni akartam akkor azonnal jöttek a kompromisszumok, az izzadtság szag és a be nem vált termékek egész sora.
Szakmai tanácsadóként is részt veszek egy új webshop kínálatának kezelésében, ahol a túrázás, motorozás előkelő helyet foglal el. Már láthatjátok a webshopot: www.gurutech.hu címen, de folyamatos a termékek, újdonságok felöltése. A motoros menüben már tudtok válogatni és rendelni is nagyon jó árakon: http://gurutech.hu/motorkerekpar.html?limit=100 . A kínálat aprólékos tesztek, vizsgálatok alapján bővül nem lesz fent minden a piacról csak az amivel én is egyet értem mint túramotoros.

Pár példa:
  1. édesapám által varrott zsákokkal kezdtem meg a motorozást, sőt kerékpáros nyereg táskám is volt az ETZ korszakban ma már csak Ortlieb zsákokat használok, mert ezek tényleg jók, annyira jók, hogy a német Touratech is ezeket árulja és "logózza" nem gond, mert a Gurutech árusít minden Touratech elemet is.
  2. Sisak kérdése: az életem 5. sisakja már Schubert nagyon drága és szép evolúció volt ide eljutni minden szempontból de egyenlőre nem bántam meg, rövidesen elérhető lesz a shopban is
  3. Sátorból elhasználtam párat: a belépőtől, a nagyáruházin át végre elértem az igazán jóig, bár rájöttem extrém túrán elég egy "bivak zsák" amiből én The North Facet szeretem de nekik van O2 néven szűken 2 fős sátruk is ami EGY kilogramm összesen. Mind rendelhető már a Gurunál
  4. csizmában is volt több végül endurós van a motorom miatt a SIDI-től, bevált!
Sorolhatnánk tovább a listát, teszem is amint majd lesz időm még. Addig is nyugodtan keressetek engem kérdésekkel vagy csemegézzetek a Gurutech-nél.
Szeretném az én tapasztalataimat megosztani veletek és a tanulságokat is, hogy ne vegyetek ócskát, hogy 1-2 év múlva újra költeni kelljen rá. Jó túrához hosszútávon jó felszerelés kell, igaz nekem is 20 évembe tellett ezt kitapasztalni. Üdv, Krisztián


Nincsenek megjegyzések: