2009. június 8., hétfő
Limitált széria, ünnepi GS? 500.000 GS után?
Igen a legújabb német gesztus ( gusztus ). A marketing osztály igen bőkezű volt a BMW márkával szemben, amikor a fél milliomodik ( 500.000. ) GS legurulásának ünneplésére engedélyezte a teljesen kész elemek eme eszméletlen kompozícióját. Vegyünk egy alap R 1200 GS-t és keverjük meg némi R 1200 Gs Adventure elemmel! Igen igen már készen is van a legjobb Limited Edition ami szerencsére Magyarországon csak egy garnitúra jó gumival kerül többe az alap modelleknél. Szerintem az eredmény ár/érték arányban nagyon meggyőző, főleg ha beleszámítjuk a befektetett energia mennyiségét is, hiszen a fényezés a kötelező limitált világ a logó színéből is merítve. A fehér már újra divatos, Iphone, Mac...1500-as kocka Ladában azért még nem az. Ekkora eladási darabszámok mellett, egy kis többletnek még be kellett volna férnie, de így is elmegy. ( Egyedi gravírozás, fém dögcédula, új elemek, extra kiegészítők, limited edition felirat, nem a "racing" feliratra gondolok az egyes golf hátsó szél védőjén. ) Adventure szék, adventure felnik, adventure szelepfedél védő, füst plexi...húúú. Emlékeztetőnek az igen sikeres GS előélete és a legszebb modell fázisok, a legújabb GS megérkezéséig, nem kellenek korszakalkotó ötletek elég egy kis optikai tuning is a sikerhez. Az Én kék-fehér GS-em is limitált ezért nem is látok túl sokat szemből jönni az úton, ez jó mert erősíti a vevőben a "különleges vagyok" érzését. Apróság de a régi Magura fém olajtartályos karok nem voltak ennyire sérülékeny külleműek mint a mostani kis olaj "töntyörék" a kormányon. A kipufogó dob előtti ugrás cső átmérőről dob átmérőre minden esztétikai érzéket mellőzően kiáltja magát világgá. Szarvas hiba, szép gépet elrontani ilyen igénytelen részlettel az a gyár aki formatervezési díjat is tudott már nyerni!? Lehet bele kéne erősíteni az esztétikába, mert amúgy egy eszméletlen jó motor kidolgozásán vannak és lehet 10 év és tényleg egy álom gépet csinálnak. Lassan ha lesz még Dakar érdemes lenne kipróbálni a Hp endúrót is, talán némi tuninggal esélyes is lenne helyezésre ha nem 450 cm3 alatt kellene indítani vasat...Az biztos, hogy nagyon sok motorosnak sok örömteli kilométert okozott a GS sorozat, amiért hála a BMW mérnököknek, ha a formatervezés nem megy nem szégyen segítséget kérni, de egy GS ne is legyen csajozós gép a tengerpartra...
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)