Lassan körbe is ért a víziós rajz már a világ hálón, talán lesz új boxer blokk. Nem tudjuk, de az biztos, hogy az Apple számítástechnikai cégnél nagyon bejött ez az óvatosan szellőztetős téma a vásárlói kedv fokozására és a piac igényeinek megfelelő bevezetésre. Hivatalosan még talán nem rendelhető a BMW Low Rider sem, de már több helyen láthattuk készen a gépet kiállítva. A naptárat nézegetve is kb. itt volna már a bokszer vonal vérfrissítésének a helye és ideje, hiszen a limitált szériák akkor következtek eddig is, amikor már nincsen mit tenni, ellövöldözték az összes puskaport, még szín és egyéb kész elemek ötvözetét lehet megpróbálni utolsó erőtlen szárnycsapkodó vergődésként. ( Jubileumi modell, lásd régebbi bejegyzést. )Mint látható újra visszanyúlnának a chopper, cruiser vonalhoz is, ahol soha nem voltak elég radikálisak a BMW gépek, de valljuk be, voltak benne szép részletek és ha merészebben állnának hozzá akkor egy izmos Power Cruiser is összejöhetne mint pl. a Triumph Rocket-je...valami tuning bokszer blokk legalább 140-150 lóval. Esetleg valami komolyabb tervező csapattal tervezve meg a megjelenését a gépnek, mert műszakilag lehet nagyon baba mert BMW, de sokkal merészebben kéne a feladathoz hozzá kezdeni, lassan nem elég a fehér kesztyűs arisztokrata, látszat kemény, Berlini májer Cruiser a felsőbb társadalmi rétegeket célozva, nekik úgy sem kell bőr mellény, tetovált bőr és igazi sörös, pörköltes szakáll. Elég lesz nekik a régi elemekből egy újabb modell, eredeti BMW-s mellény és esetleg nagyon sok opció a katalógusban, úgy mint: egyéni kipufogó elvezetési megoldás 3 opcióból vagy egyedi tank szín, 3 különböző pattintható elem tisztára mint egy Smart...erre a vonalra sokkal jobb az igazán szép fiatalos egyéni ízű régi F 650 CS mintája. Ott még igazán egyedit alkottak pedig az is egy széria modell semmi űrkutatási technikát nem alkalmaztak. Lehet a pénzügy nem dumált bele a tervező osztály költség vetésébe már a kezdetektől, hogy ki hány Rotring belet használhat el naponta amikor az uj CS-t tervezi...
Az 1200-as blokkot már végig vitték az egész családon; GS, Adventure, RT, R, RS...HP-k..a kor jogos elvárásai szerint nagyon jól belehúztak a soros blokkok fejlesztésébe és a köré építhető sportosabb, könnyebb BMW-s világ építésébe. Lassan már a K sorozat is 1300-as és a jó kis fekvő 4 hengerek a sportos ambíciók miatt kezdenek felállni. Kezdik észre venni, hogy a bokszer nem lehet az egyetlen evolúciós útvonal a BMW számára, nem mintha egy is. Érdekes módon a HP endúrót is sikerült létrehozni a lelkes endúrós csapatnak hála és egy Touratech tuninggal egész jó kis gép lehet, akár világ kalandoroknak is a nagy dög Adventure terepesebb alternatívájaként. A Harley primitívebb technikájára sokkal komolyabb tuning cégek épülnek mert az "stílus" a Sportster rozsdásodó négyszögletes zártszelvény hátsó villája pl. az Harley. A bokszer blokk egy nagyon stílusos dolog is lehet, de nagyon csak a tartósság van marketingelve belőle pedig van még hova fejleszteni. A HP endúró és HP sport gép is igazi különlegesség, a Low Rider is jó lenne ha igyekezne ebbe az irányba és a lassan esedékes új boxer blokk is van még mit tökéletesítsen az elődökön. Az igen igényes, kis szériás, tuning cégek is mutatják a műveikkel mennyi lehetőség lenne még gyárilag is a bokszer vonalban ha valami stílusosabb tervezőt is odaengednének a rajz asztalhoz...
A felreppent rossz májú pletykák nagyon nem lennének örömteli tények, hogy a bokszer fejlesztése zsákutca, a lökettérfogat növelése lassan nem megoldható, nehezek, költségesek...stb. A keringő víziós képeken látható ülés alatti kipufogó nagyon nem ártana, hogy végre lehessen mindkét oldalra egyforma méretű dobozokat venni így is sokkal értelmesebben kihasználni a motor pakolhatóságát. Szó volt még szelepekről, súlycsökkentésről, teljes megújulásról...hisszük ha látjuk. Az összes technikai, eladható vívmányt felpakolták már amit el lehet adni, ABS, ASR, telelever, parlalever, ülésfűtés, markolatfűtés, fűthető motoros mellények, gumi nyomásellenőrzés, futóműállítás gombnyomásra.....stb. Nem is beszélve a fehér búrás irányjelzőkről...Izgatottan várjuk a jövőt, személy szerint Én a BMW történelmét radikálisan meghatározó mérföldkő szintű, etalon modellek megjelenését várom a tupírozás költséghatékony de nagyon szánalmas próbálkozásai helyett.