Még sem bírom kiállni, hogy így az általam bele motorozott közel 50.000 km után (49.000km) ne emeljek ki néhány szót. A blokk nem lett szétszedve és bontva még soha! A motor állás után is azonnal indul és szépen ketyeg nagyon. Egyéb teendők miatt keveset tudom ülni a vasat sajnos, az átlag évi 10.000 km jön csak össze. Régebben kerékpárral is többet mentem évente...Nem baj így legalább nem kopik el soha. 200.000-300.000 km futásteljesítmények így már érezhetően nem csak legendák. Igaz a minap láttam egy hirdetést régebbi BMW GS 999.999 km-el 1 millió Forint felett volt átszámolva. :) Manapság is minden gurulás öröm vele, mert egy jó motor. Volt szerencsém nagyon sok féle motort megülni a BMW-től de a KTM-től is. Nem látom más modellben ezt a sokoldalúságot sajnos. Én nem csak városi Adventure Man vagyok, néha bevittem oda is a GS-t ahol már én sajnálom de a technika egyetlen pisszenés nélkül teszi a dolgát. Sokszor, sokan leírták már de tényleg egy jó gép ez a GS. Mikor lemosom még újnak néz ki de a GS-nek jól áll ha picit koszos na nem a városi koszos", rendes mocskos! Sajnos a nagy, új, vizes GS megy a városi irányba egyre szélesebb első gumijával. Kalandoroknak a kis GS-t csinálták. Nem kell 1000 km sem már és meg lesz a kerek 50.000 km-es jubileumom. Előttem több mint 2x kerülte körbe a Földünket távolság alapján de velem is túl van már egy Földkerülésnyi távon. Széles utat! Majd elfelejtettem komolyabb összeget soha nem kért a vas tőlem semmijére :)
2014. október 3., péntek
157077 km
Még sem bírom kiállni, hogy így az általam bele motorozott közel 50.000 km után (49.000km) ne emeljek ki néhány szót. A blokk nem lett szétszedve és bontva még soha! A motor állás után is azonnal indul és szépen ketyeg nagyon. Egyéb teendők miatt keveset tudom ülni a vasat sajnos, az átlag évi 10.000 km jön csak össze. Régebben kerékpárral is többet mentem évente...Nem baj így legalább nem kopik el soha. 200.000-300.000 km futásteljesítmények így már érezhetően nem csak legendák. Igaz a minap láttam egy hirdetést régebbi BMW GS 999.999 km-el 1 millió Forint felett volt átszámolva. :) Manapság is minden gurulás öröm vele, mert egy jó motor. Volt szerencsém nagyon sok féle motort megülni a BMW-től de a KTM-től is. Nem látom más modellben ezt a sokoldalúságot sajnos. Én nem csak városi Adventure Man vagyok, néha bevittem oda is a GS-t ahol már én sajnálom de a technika egyetlen pisszenés nélkül teszi a dolgát. Sokszor, sokan leírták már de tényleg egy jó gép ez a GS. Mikor lemosom még újnak néz ki de a GS-nek jól áll ha picit koszos na nem a városi koszos", rendes mocskos! Sajnos a nagy, új, vizes GS megy a városi irányba egyre szélesebb első gumijával. Kalandoroknak a kis GS-t csinálták. Nem kell 1000 km sem már és meg lesz a kerek 50.000 km-es jubileumom. Előttem több mint 2x kerülte körbe a Földünket távolság alapján de velem is túl van már egy Földkerülésnyi távon. Széles utat! Majd elfelejtettem komolyabb összeget soha nem kért a vas tőlem semmijére :)
Címkék:
A VAS ( BMW ),
Gs,
Ismerkedés a géppel,
Szerelés,
Szervíz,
tapasztalatok,
Tartószteszt,
Tesztek
2014. október 1., szerda
BMW GS kontra BMW NineT
így ABS-t azért kapott de ez önzés a BMW részéről hiszen ők is tudják csak az élő motoros vesz újra BMW-t. Remélem fiatal korú olvasóink már alszanak így merek fogalmazni: ez bizony boXer pornó :) Igen az!-nem a 2000 Forintért langyosan nyalom a szád szélét műsor. Itt szélvédelem nulla, bogarat lenyeled ami befut ha kemény vagy másnap kiköpöd és kifújod a füstöt amit tegnap tüdőztél le. Elragadó a masina, komolyan mondom első motornak kevesen fogják venni már csak az alap közel 5 millás ára miatt is de aki teheti keressen egy kis helyet neki a garázsban. Veszi a fordulatot amikor csak akarod és boXertől soha nem látott vehemenciával próbál leszakítani a kormányról. (Kivétel a sport gép HP vonalon boXer motorral) Oké sima vagyis fordított hagyományos első villája van de kanyarokban elég stabil és a többi már elvi kérdés, mert ez fékezésre bólint de a legtöbb motoros fejében pont így viselkedik egy motor. Az ABS nagyon jól dolgozik. A választható Akra doboktól nem bolondulsz meg de azért szép hangja van és éjjel is haza mehetsz ha új apukaként még farmerben akarsz esténként eljárni a kavézó teraszáig elmélkedni milyen volt lányokkal össze mosolyogni még a házasságod előtt. Aki a sor 4-6-os szériát is csak tuningolva tudja elviselni az hagyja békén ezt a műfajt, de aki már túl van a 35-40 éves határon és még motorozik de már a Hungaroringet kiélte tessék bátran kipróbálni. Aki boXer mániás ne hagyja ki. Fékek az ABS-től független is finomak, testhelyzet a kormányzott kerék felé, fölé próbál helyezkedni, esztétika: minimum jeles alá, a cafe racer
Feliratkozás:
Megjegyzések (Atom)