így ABS-t azért kapott de ez önzés a BMW részéről hiszen ők is tudják csak az élő motoros vesz újra BMW-t. Remélem fiatal korú olvasóink már alszanak így merek fogalmazni: ez bizony boXer pornó :) Igen az!-nem a 2000 Forintért langyosan nyalom a szád szélét műsor. Itt szélvédelem nulla, bogarat lenyeled ami befut ha kemény vagy másnap kiköpöd és kifújod a füstöt amit tegnap tüdőztél le. Elragadó a masina, komolyan mondom első motornak kevesen fogják venni már csak az alap közel 5 millás ára miatt is de aki teheti keressen egy kis helyet neki a garázsban. Veszi a fordulatot amikor csak akarod és boXertől soha nem látott vehemenciával próbál leszakítani a kormányról. (Kivétel a sport gép HP vonalon boXer motorral) Oké sima vagyis fordított hagyományos első villája van de kanyarokban elég stabil és a többi már elvi kérdés, mert ez fékezésre bólint de a legtöbb motoros fejében pont így viselkedik egy motor. Az ABS nagyon jól dolgozik. A választható Akra doboktól nem bolondulsz meg de azért szép hangja van és éjjel is haza mehetsz ha új apukaként még farmerben akarsz esténként eljárni a kavézó teraszáig elmélkedni milyen volt lányokkal össze mosolyogni még a házasságod előtt. Aki a sor 4-6-os szériát is csak tuningolva tudja elviselni az hagyja békén ezt a műfajt, de aki már túl van a 35-40 éves határon és még motorozik de már a Hungaroringet kiélte tessék bátran kipróbálni. Aki boXer mániás ne hagyja ki. Fékek az ABS-től független is finomak, testhelyzet a kormányzott kerék felé, fölé próbál helyezkedni, esztétika: minimum jeles alá, a cafe racer2014. október 1., szerda
BMW GS kontra BMW NineT
így ABS-t azért kapott de ez önzés a BMW részéről hiszen ők is tudják csak az élő motoros vesz újra BMW-t. Remélem fiatal korú olvasóink már alszanak így merek fogalmazni: ez bizony boXer pornó :) Igen az!-nem a 2000 Forintért langyosan nyalom a szád szélét műsor. Itt szélvédelem nulla, bogarat lenyeled ami befut ha kemény vagy másnap kiköpöd és kifújod a füstöt amit tegnap tüdőztél le. Elragadó a masina, komolyan mondom első motornak kevesen fogják venni már csak az alap közel 5 millás ára miatt is de aki teheti keressen egy kis helyet neki a garázsban. Veszi a fordulatot amikor csak akarod és boXertől soha nem látott vehemenciával próbál leszakítani a kormányról. (Kivétel a sport gép HP vonalon boXer motorral) Oké sima vagyis fordított hagyományos első villája van de kanyarokban elég stabil és a többi már elvi kérdés, mert ez fékezésre bólint de a legtöbb motoros fejében pont így viselkedik egy motor. Az ABS nagyon jól dolgozik. A választható Akra doboktól nem bolondulsz meg de azért szép hangja van és éjjel is haza mehetsz ha új apukaként még farmerben akarsz esténként eljárni a kavézó teraszáig elmélkedni milyen volt lányokkal össze mosolyogni még a házasságod előtt. Aki a sor 4-6-os szériát is csak tuningolva tudja elviselni az hagyja békén ezt a műfajt, de aki már túl van a 35-40 éves határon és még motorozik de már a Hungaroringet kiélte tessék bátran kipróbálni. Aki boXer mániás ne hagyja ki. Fékek az ABS-től független is finomak, testhelyzet a kormányzott kerék felé, fölé próbál helyezkedni, esztétika: minimum jeles alá, a cafe racer
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése