2014. október 3., péntek

157077 km

Azt hiszem az, hogy az eredeti óra mit mutat és a motor mennyire jó nem sok hozzáfűzni valót kíván.
Még sem bírom kiállni, hogy így az általam bele motorozott közel 50.000 km után (49.000km) ne emeljek ki néhány szót. A blokk nem lett szétszedve és bontva még soha! A motor állás után is azonnal indul és szépen ketyeg nagyon. Egyéb teendők miatt keveset tudom ülni a vasat sajnos, az átlag évi 10.000 km jön csak össze. Régebben kerékpárral is többet mentem évente...Nem baj így legalább nem kopik el soha. 200.000-300.000 km futásteljesítmények így már érezhetően nem csak legendák. Igaz a minap láttam egy hirdetést régebbi BMW GS 999.999 km-el 1 millió Forint felett volt átszámolva. :) Manapság is minden gurulás öröm vele, mert egy jó motor. Volt szerencsém nagyon sok féle motort megülni a BMW-től de a KTM-től is. Nem látom más modellben ezt a sokoldalúságot sajnos. Én nem csak városi Adventure Man vagyok, néha bevittem oda is a GS-t ahol már én sajnálom de a technika egyetlen pisszenés nélkül teszi a dolgát. Sokszor, sokan leírták már de tényleg egy jó gép ez a GS. Mikor lemosom még újnak néz ki de a GS-nek jól áll ha picit koszos na nem a városi koszos", rendes mocskos! Sajnos a nagy, új, vizes GS megy a városi irányba egyre szélesebb első gumijával. Kalandoroknak a kis GS-t csinálták. Nem kell 1000 km sem már és meg lesz a kerek 50.000 km-es jubileumom.  Előttem több mint 2x kerülte körbe a Földünket távolság alapján de velem is túl van már egy Földkerülésnyi távon. Széles utat! Majd elfelejtettem komolyabb összeget soha nem kért a vas tőlem semmijére :)

Nincsenek megjegyzések: