Reméljük az eladások is igazolni fogják a befektetett munka létjogosultságát. Szerencsére sok új fejlesztés jött ki idén, BMW GS blog révén már írtunk az új GS-ről de egészen más volt élőben látni és ráülni, mint a száraz adatokat olvasgatni. Ne kövezzen meg senki de a terepképesség miatt még mindig komoly alternatíva a KTM új 1190-es Adventure modellje. Ők ugyanis nem spórolták el a 21"-os első kereket, sajnos a GS most sem kapta meg hiszen aszfalton előnyösebb 19"-os. A lóerőkről fölösleges is beszélni hiszen mindkét paripa elég dinamikus lett. Gyakorlatilag a részben vizes GS egy teljesen új motor de nem csak a blokkot érintően a teljes motort újra tervezték és építették.
Van formai és név közösség a korábbi modellekkel de BMW R 1150 GS-Bmw R 1200 GS váltáshoz hasonlóan itt sincsen közös alkatrész. Külön bejegyzés lesz a részletek leírása amelyeket részben már le is írtam. A menetpróba még jó kérdés, hiszen a puding próbája...mindig ott dől el mit érnek a változtatott számok, értékek.Képekben a motor show--››
Képekben a motor show--››
30 év BMW GS--››






