Azt hiszem annyira nincsen gond a
SIDI Crossfire csizmámmal, hogy el is felejtettem írni róla. Pedig a BMW GS-hez hasonlóan nagyon hűséges társ.Több csizmát is próbáltam mire ehhez a durván OFFroad lábbelihez jutottam. Több lágyabb, bőr lábbelim is volt de végül beláttam, hogy a helyenként könnyű terepes használathoz nem lesznek elegek mert a GS 250kg. Még pont időben döntöttem jól, hiszen a GS egy erdélyi kiruccanáson a blokkot védő bukócsőnél csak rá dőlt a lábamra amikor a fűvel benőtt szekér úton azt hittem van még tovább is....csak közben keresztben kialakult egy nem látható 80 cm-es árok. Szokás szerint nem látszott, az első kerék bele állt mint körző a padtárs kézfejébe és már helyben állva dőltem is el, mindezt 15 km/h-ról.
Mivel ügyetlen voltam (még akkor) így pont a bokámra esett a motor. Na akkor áldottam a MOTORLINE-ból Giannit, hiszen
Ő mondta ez a legjobban védett lábbeli, még futárok is veszik mert sok városban az incidens hiába ülnek robogón ha az oldalról érkező autók lökéshárítója pont a bokát töri szét a lábszárral együtt. Vásárláskor sziszegtem hiszen egy ilyen lábbeli 100.000 Ft-ot is érhet de Erdélyben nem sziszegtem csak nevettem és kivettem a lábam a blokk alól. Annyira merevek a protektorok a csizmában, hogy még csak zúzódás vagy színes foltok sem keletkeztek a lábamon. Így a túra élvezettel folytatódott és a sport pályafutásom sem tört "bokába". Most gondoltam, hogy lesz a MOTOzin-BMW GS kalandnap életében először lemostam a csizmámat és azt kell mondjam gyönyörű még mindig. Bízom benne így nem éri szó a ház elejét legalább a csizmám szép tiszta lesz az indulás után 12-15 percig. Megérdemli ez a csizma a törődést, hiszen eddig semmi baja nem volt, csatok soha nem törtek el, talpa nem vállt le, nem ázott be csak sok óra után (akkor is főleg felülről a szára felől....).
Nagyon sok éve velem van már hiszen még a
kazahsztáni nagy expedíció előtt vettem, persze munka és egyebek miatt a rosszabb években csak 10.000 km jön össze ami kerékpározásból is kevés nemhogy BMW motorozásból. Lemosva teljesen újszerű a lábbeli és így látszik, hogy milyen gondos tervezés az egész. A talp körben varrva van a felsőrészhez a csatok, protektorok, elemek cserélhetőek bár még egyet sem kellett cserélnem.
Egyetlen negatívumot tudok csak említeni ha 10-14 napig nonstop hordom elkezdek benne vakarózni pedig néha cserélek zoknit is (a balt a jobbal). Egyszóval köszönöm a szakértő segítséget a MOTORline csapatának. Volt olyan bolt ahol azt mondták ja BMW GS ahhoz nem kell semmi komoly enduro bakancs, mert úgy sem megy el terepen. Őszintén nagy, nehéz motor terepre de volt egy-két olyan kalandban része ahol mások gyalog is gondolkodnak...