2015. február 9., hétfő

Valóban vízálló a Sealskinz?

Többen kérdeztétek így reagálok végre: igen teljesen vízálló a Sealskinz zoknim és kesztyűm. Igen az Evobike.hu oldalon lehet megvenni és ha csak régebbi terméket találtok nem kell megijedni raktáron van minden új is csak nem tudják a honlapot elég gyorsan frissíteni. Motoros kesztyű például ez is.
Több terméket is teszteltem magam is, zoknit, kesztyűt, sapkát. Mindegyik jól lélegzik és nem füllesztő érzés a viselésük, többen kérdeztétek így írom, tényleg VÍZÁLLÓ nem jön be nedvesség és a termelt izzadtság leadható ha tud szellőzni például a motoros csizmánk.Tényleg mindenkinek csak javasolom jó megoldás ha unod, hogy elázol esőben. Fontos dolog ugyanakkor a tisztítás kérdése, mert több helyen olvastam a neten, hogy van akinek beázik a termék. Aki az Evobike-nál vásárolta annak ha hibás kicserélik garanciában de sajnos nem ez a jellemző hanem a figyelmetlen felhasználás ugyanis minden termékhez van tisztítási utasítás ami nem lenne bonyolult de azért el kell olvasni. Kímélő mosás, kézi erősséggel és maximum 30-40 Celsius fok!!!Ezt be kell tartani, mert ezzel tönkre lehet tenni a vízálló réteget. Melegséggel nincsen gond szerintem, mert a zokni és a kesztyű is választható sok méretben, többféle szárhosszal és a hőértékkel (melegséggel) a hőérték skála 1-5-ig tart. Én úgy használom a termékeiket, hogy nálam van és ha rossz idő van vagy esik felveszem így nem kell mindig viselni, mert esőzokniból egy útra csak egy párat szoktam vinni.

Nincsenek megjegyzések: