2016. február 5., péntek

Jól eső Köszönetnyílvánítások, újabb boldog GS fun

Mindig jól esik ha a 8 évnyi blogírással segítek bárkinek is, vagy napi motivációt adok.
János a KGST blog-szentélyébe járt lelki erőt tankolni. Köszönöm ha írtok jó a visszajelzés nekem is.
Azóta Ő is boldog tulajdonosa egy BMW R 1150 GS-nek! :)

János cenzúrázatlan levele:

"Krisztián!
Körülbelül másfél évvel ezelőtt találtam rá a blogodra ,mondjuk úgy 

teljesen véletlen. Minden részét elolvastam,valamelyiket többször is. Élményekkel teli beszámolóidat a közepétől kezdtem el A MOTOR
miatt, majd annyira élménydúsnak találtam, hogy az elejétől kezdtem el
olvasni.
Még "99ben határoztam el hogy veszek egy ilyen járművet.....Már akkor
tudtam, éreztem ez a világ legjobb kétkerekűje.
Így aztán elkezdtem rá "gyűjteni" közben, hogy "lebeszéljem" magam
próbáltam belekötni. Sokszor bementem a váci úti kereskedésbe csodálni
a gépet "szakmai" szemmel is. Nem találtam benne hibát egy-két robot
által odabiggyesztett hegesztésen kívül."Gőzerővel" elkezdtem
félrerakni havi 5-10 ezer forintokat és reménykedtem, hogy karrierem
egyszer csak elkezd felfelé ívelni, így akár már 10-12 év múlva,ha
eleget veszít értékéből enyém lehet egy a 70000 darabból.
2011 "a 12. év"  Az időközben félretett pénzemet az élet felőrölte de
az álmom, szeretetem soha nem foszlott szét. Lelki füleim hallották A
MOTOR hívó szavát. A hab a tortán a TE blogod volt. Látva az örömöt az
arcodon, a "megvan" boldogsággal teli érzésed nagyon átjött.....és ez
adta nekem az erőt. Karrierem a lustaságomnak köszönhetően stagnált.
Soha nem látott spórolásba kezdtem....megismertem a száraz-kenyér ízét
a napi 20 órai megfeszített munkát, még eközben elvégeztem az "A"
kategóriát és mivel nem engedett mackó ruhában vizsgázni az oktató még
ruháért is güriznem kellett. Pihenni, megnyugodni, erőt gyűjteni a Webes
szentélyedbe jártam.
Rajtad kívül nem ismertem más béemvést, így boxer hangot sem hallottam
élőben. Végül is a "finisben" megismertem egy remek márkatársat aki
15-20 percben elmagyarázott minden fontosat amivel a rossz vételt el
lehet kerülni.
2011 december, rátaláltam a DRÁGASÁGOMRA!  Kis hezitálás és kínfaggatás
után rácsaptam! 2002 05  kék-fehér "talán" kevés kilométerrel bukócső
0  extra-lámpa 0 Tehát nem teljesen olyan mint a tiéd. :-)
Most, hogy már kézzel foghatom, hallhatom a hangját érezhetem az illatát
elértem arra szintre, hogy írjak neked és kikérdezzelek akár
személyesen is az elmúlt 3,5-4 évedről,persze ami a DRÁGASÁGAINKKAL
kapcsolatos.
Rengeteg kérdésem lenne (vezetéstechnikai,karbantartási) 3. tulaja
vagyok és valószínűleg az utolsó is, ráadásul eddig csak SIMSON-nal nyomultam :-)
Remélem levelemet nem tartod tolakodónak.
Köszönöm azt a mérhetetlen sok erőt amit kölcsönöztél nekem!!!!
Tisztelettel, Baráti Üdvözlettel: János"


Rövidesen találkozunk az úton (szerkesztő).

Nincsenek megjegyzések: