Na szezon elején amúgy is illik az állott olajat párásodás után lecserélni de a 10.000 km előtt úgy döntöttem az álló helyben túl hevített olaj megérett a cserére.
A Kazahsztánban kőfelverődés miatt betört hátsó lámpa búra is ki lett ma cserélve, kapott a vas új olajat, megvan az új olajszűrő is. Az olaj betöltő csavar kapott új gumigyűrűt, mert ugyan nem ereszt de mintha lett volna rajta egy kis olajpára már...
Az olajszint ellenőrző ablak kivétele elég balkáni egy megoldás, mert be kell törni az ablakot és ki kell onnan húzni az elemet, csak roncsolással lehetséges amit nem is sajnálok hiszen az ablak ami egy speciális műanyag átláthatatlanra felhabosodott.
A 122.500 km-nél felkerült METZELLER Tourance gumik jól bírják de a hátsó sarkosra kopott Kazahsztánba menet...az elsőben még van élet. 23. 412 km-et futottak eddig ami szép egy ilyen súlyú és erejű gépnél.
Óra állás:
145.912 km
Alkatrészek:
- Olajszintablak: 8.778 Ft Bruttó, kódja: 11118523906
- Olajbetöltő csavar O-gyűrű: 333 Ft Bruttó, kódja: 11141340901
- Olajbetöltő csavar tömítő-gyűrű: 433 Ft Bruttó, kódja: 11141340902
- Olajszűrő: 5.640 Ft Bruttó, kódja: 1421460845
- Betét a vázba ami tartja a jobb oldali fekete műanyag burkolatot: 404 Ft, 46631451277
- Olaj: 10.000 Ft
- Hátsó lámpa búra: 10.000 Ft
- Szumma költés: 35.588 Ft
- Munkadíj kb.: 1.500-2.000 Ft
Érik a pillangószelepek tengely kotyogását megszüntető perselyezés ami azért nagy munka és sajnos lehet akár 70.000-80.000 Ft is a két odalra.
Az első futómű lengőkarjának a jobb oldali forgáspontján megint elhagytam a dísz, koszfogó dugót, ezért azt megint szereznem kell egyet.
|
jobb oldali oldaldeklit tartó átvezető gyűrű a vázban |
|
km óra állás |
|
új hátsó lámpa búra |
|
olajszint ellenőrző ablak gyűrűje ami ehhez a vashoz nem kell |
|
felhabosodott olajszint ellenőrző ablak |
|
új olajszint ellenőrző ablak |
|
új olajszűrő |
|
új olajszűrő |
|
első futómű elveszett kupak helye |
|
olajszint ablak nélkül |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése