2013. június 4., kedd

KTM- MOTOzin kalandnap 2013.06.01.

Belföldi gurulás 200-300 kilométerből.

Vidám kanyargáson vettünk részt a KTM és a MOTOzin szervezésében. Sajnos a jelentős csapadék és a sok felszerelt, aszfalt orientált gumi miatt egy-két terepszakaszt törölni kellett a napi programból. Kellemes egy napos gurulás volt tervezve, megspékelve KTM motorok teszt lehetőségével.
Az időjárás kegyes volt bár megmutatta a 4 évszakot (Vivaldi után szabadon) a jégesőnél picit elgondolkodtam az eső ruhán de mire a gondolat végére értem már át is ázott mindenem. Egy napon belül 2-3 elázás nem gond. A sáros terepszakaszokon az aszfalt gumikkal volt aki eldőlt picit így kellett pótolni fékkart, apróbb részeket. Az ebéd is későbbre került de olyan finom volt, hogy a bátrabbak 2-3 kör repetában gondolkodtak. Én 2 kört ettem és a 3.-at bőrön át próbáltam bevinni. A történet egyszerű pont előttem volt a kenyeres kosár és műanyag tányérból ettük a forró pörköltet mikor csak annyit éreztem a napnál melegebb hő van a hátamon, minek is szépíteni aki mögülem hajolt be kenyérért elfelejtette, hogy a fizika akkor is működik ha valaki éhes tehát a forró tányérból pont a hátamra öntötte a forró pörköltet. Jeleztem is neki, hogy viccnek azért kicsit erős de gyorsan tovább lendültünk az apróságon. Mindenkinek facsartam friss pörköltet a pólómból.
Az aszfalton túli szakaszok voltak a legjobbak szerintem bár Magyarországon az "aszfaltozott" út is enduro köteles kb. Esőben sajnos kiderült a kopott gumi az nem egy életbiztosítás...motorral még soha nem tudtam megfutni a víz tetején na most sikerült úgy elcsúszni egyenesen haladva vízen, hogy levert a víz egy pillanatra. Nem lett esés de érdekes volt mint tapasztalat. Dakart megjárt menők instruáltak minket a helyes testtartásról és a terep motorozásról. A csapat nagy része KTM-el érkezett de azért nem csak én mentetem meg a BMW márka becsületét hiszen volt még egy R 1200 GS Adventure is. Szép, élménydús, fárasztó nap volt, sötét is lett mire sztenderdre
került a motor.

Fotó galéria--››

Nincsenek megjegyzések: