2013. július 23., kedd

Gumizva

Gumizzunk az fontos.
Gumi=biztonság

Mivel ugye motoron általában 2 keréken haladunk (tudom van kivétel) ezért mondhatjuk, hogy nincsen ki a "négy kereke", ezért fontos a jó tapadás.
Ma végre megoldódott a gumi kálváriám is. Mint azt az előző posztban is írtam szerettem volna új gumikat feltetetni mert az előző párosból a hátsó megadta magát de esőben már az első sem úgy vezeti ki a vizet sajnos. Erre úgy jöttem rá, hogy esés nélkül átélhettem az érzést, milyen amikor egyenes úton is megúszik az első kerék a víz tetején és a motor ha csak rövid ideig is de irányíthatatlanná válik. Az előző kör is Metzeler Tourance gumi volt és végül most is az került fel.
Lista áron most a 2 db gumi 67.800 Ft lenne a Kékholdban páros akcióban is 60.000 Ft körül van +felszerelési díj darabja kb. 2-4.000 Ft tehát 4-8.000 Ft az átgumizás. Szerencsém volt egy barter miatt így a gumikat máshogyan dolgozom le a jövőben.
Szenzáció viszont, hogy a gumijaim normális vezetéssel elmentek, 26.792 km-et!!!! Erre a típusra a gyártó kb 15.000 km-et mond. Sok múlik azon is ki mennyire ideges csuklóval van megáldva de tény, hogy a motor 250 kg-ja és a 85 lóerő, és az utas súlya és a csomagok azért rendesen fárasztják a gumit. Sajnos a hátsóban már nem maradt semmi élet, száraz burkolaton is elkezdett csúszkálni de az elsőben még szárazon van 3-5.000 km szerintem, messze van még a kopásjelzőtől nagyon. Ami szép hiszen ha fent hagytam volna akkor az első gumi elfutja kb. a dupla kilométert mint amit tippelnek rá. Igen tudom sokan rávágják, hogy lehet ennyire lányosan motorozni, hogy ennyit bírja a gumi. Szeretek jókat gurulni és a hátsó gumim azért a szélein is kopott már... :)
Széles utat, szép ívű kanyarokkal és biztonságos hazaéréssel!
További képek--››



Nincsenek megjegyzések: