Hónapon belül el lehet már menni előre hozott időpontra, akkor is a lejárati időtől számított 2 évre kapjuk meg a hosszabbítást. Nekem az április 25.-e a forduló dátum így ma ejtettem meg a vizsgát. Mire jön a jó idő már ne kelljen vesződni az időpontokkal. Így 2016 áprilisig rendben van a kérdés. Jó volt idén először felülni a vasra főleg annak tükrében, hogy gondos akku ápolás történt így a nagy vas pöccintésre indult feltolt szívatóval.
Annak aki nem ismerné ezt a típust írom csak, hogy ezen bizony még kézi szívató van igaz már a kormányon úri mód kiépítve. Percig ne gondoljuk hogy kényelmetlen a használata, nekem inkább olyan "igazi" motoros érzés. Nagyon jó a sok új fejlesztés és a rengeteg elektronika csak akkor a szerethető rész kezd elfogyni. Nem mondom, hogy műtött térddel vágyam lenne egy közel 1200-as boxert berúgni az önindító helyett de annak is van egy feelingje. A szívató is ezen a listán mozog nálam. Nézzük miket vett el tőlünk az elektronika térnyerése a motorozásban: karburátor tisztítás, rendes fékezés megtanulása ABS nélkül, berúgókar élvezete, szívató használata, futómű állítás kézzel illetve speciális szerszámmal. Mindkét oldalnak igaza van, próbáltam én is esőben, éjjel, sötétben, beázott ETZ-t berugni...és csomagokkal, utassal hátsó futóművet állítani a tűző napon a motor mellett térdelve...a sor végtelen csak pont ezekből lett a szerethető emlék. Senki nem meséli lelkesen a haveroknak a gombnyomást a BMW motorján mikor az utas felült. Unalmas is lenne, hiszen most még adnak esélyt nyomkodni mert imádjuk ezt de később úgy is csak az automatika marad hiszen a motor most is látja mennyi súly van rajta és hogyan kell a futóművet állítani tehát idő kérdése a nyomkodás megszűnése is. A végeredmény egy iszonyatosan jó motor ami önállóan ránk hangolódik mint a legédesebb kéjhölgy egy vastag csekkért :) Folyamatosan alakul az egész motorozás ezt el kell fogadni. Sokan keresik a választ ezért "őskövületekben" Ural, Royal Enfield. Annyira erős réteg aki a vasat szereti Play Station helyett, hogy a BMW is kihozott nekik egy lég-olajhűtésű, 1200-as blokkal szerelt, hagyományos villás gépet (persze önindítóval). A jövő már a jelen :) Szép szezont nektek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése