Lábtartó fent az égben, kormány behúzva a hasamba mint mikor kimosom egy gyermek pólóját utána magamra veszem és fura, hogy kilóg belőle a hasam...Mondom több nyitottság! 180 cm magas és 82-84 kg vagyok ami szerintem normális, átlagos férfi méret és a térdem mégis bele ér az idomba nem sok fészkelődést engedve. Kicsi az egész motor a GS-hez képest nem akarok hinni a szememnek és az érzékeimnek. Mit történt velem?- mikor a GS-re először ültem fel emlékszem tisztán az érzésre, a Wallisnál a földszinten forogtam egyet a GS-el. Akkor a GS-re úgy gondoltam, hogy túlzóan birodalmi, grandiózus, német, mintha az egész világot meg akarná hódítani (mondjuk ezt pont meg is tette)...most meg nem tudok élni enélkül a drog nélkül? 6 év és "agy-mosott" lettem? Az RT-ről azt gondoltam a legjobb túra motor lesz amin valaha ültem volna, erre nem élvezem? Itt valami nem stimmel. Na jó hagyjuk a méret kérdését jöhet a következő csalódás ami nem a BMW hibája. Nem lett volna szabad magyar aszfalton a GS után ülnöm fel az RT-re. Kanyarban semleges mondjuk de a legkisebb hibákon is döcög, üti a csuklómat, rázza a fenekem mi van itt? Tönkre ment a futómű? Nem kérem szépen ez "nyugati modell"! Hibátlan futómű csak éppen sokkal rövidebb rugóúttal mint a GS így a felénk "normális" aszfalthibákon döcög, bukdácsol, akad, kanyarban nagyobb ívre kényszerül mert eldöcögi az ívet. Mindenkinek javasolom az RT-t csak normális úton kipróbálni és soha nem GS után. Már majdnem vágytam egy másmilyen motorra de "rövid, kurta lábú" nekem az RT. Soha nem gondoltam volna, hogy a GS nem csak "macsó" faktor aszfalton. Nagyon magasan van a mérce most már a GS miatt. A GS szélvédelme 130 km/h-ig okés de felette már jöhetne valami jobb de ha cserében "döcög" akkor lemondok a szélvédelemről. A 15 lóerő különbség érezhető de messze nem vészes és akinek nem elegendő 85 lóerő utazni annak a 100 ménes is lehet kevés. Lehet választani 160 lóerős túra motort is. Azt hittem már nem szerelem a GS kicsit kacérkodtam és rá kellett jönnöm az RT nem az én motorom. Őszintén pedig annyira szép az a motor és vágytam is volna rá de ez az első próbával szerte is foszlott. Ezek szerint rövidebb rugóúttal megáldott vasam is csak akkor lesz ha minimum Ausztriáig költözöm ahol az út építő nem a magán vagyonát gyarapítja hanem az államét...Sajnos a motoros bakancslistám egy taggal bővült illetve rövidült. Pipa! Remélem a vizes RT még egyszer rácáfol erre :) Széles utat néktek! Egy álommal szegényebb lettem, egy vággyal könnyebb és egy tapasztalással gazdagabb. Tökéletes példa ez is: mindig tudtuk nőkkel is de motorral is igaz ne dönts szemre és mások szavára, az életet próbálni kell és a motort is :)
Persze vigasztaltam magam egy füstölt pisztránggal :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése