2016. március 4., péntek

Ja, hogy venni is lehetetlen egy 6 milliós motort?

Hogyan nem lesz BMW R 1200 GS Adventure LC motorom a büdös életbe?!

Mondjuk egyéb dolgokat megoldottam és a BMW szalon felé vettem az irány, helyett a telefont. Megmozgattam pár szálat és gondoltam a pofátlanság és a jó kapcsolatok ellenére csak lesz valami megoldás. Mondjuk pont nem! Álmomban nem gondoltam volna, hogy venni is lehetetlen egy ilyen motort. Azt hittem ha valamikor könnyű az a szezonon kívüli időszak. Nem, kedves, gyanútlan, pénzes, BMW-re ácsingózó magyar polgárok. Nem úgy megy az! Majd ha a gyár kegyet gyakorol akkor lesz neked motorod! Én kis naiv azt hittem, hogy a kereslet-kínálat majd mondja a tutit. Ja, nem! Mivel a gyártás jól le van kötve így minden magyar BMW motor szalon az a 3-4 db le kellett adja előre a darabszám igényét, így ha jönnek az alkudozók nekik nem jut motor. Ilyen egyszerű ha nagyobb a kereslet mint a készlet akkor nem veszel nyomott áron sem. Ú, ez mellbe vert! Nagyon drága gép, mind mellé pezsgőt kéne adni nem valami szar pancsot, rendes orosz pezsgőt "olyan" egy bubisat" Sanyíííí. Azt hiszem mégis inkább legyen BMW HP2 Enduro németből behozva...Évek óta rajta van a fél szemem de soha nem ment az elérhető árkategóriába a gép, talán már nem is fog. Mikor MOTOzin kollégám elmesélte a BMW-t akarok venni sztoriját azt hittem lódít, mondom biztos sztorizós kedvében kaptam el. Nem kérem szépen ez a valóság.

Ő körülbelül 2 éve sétált be gyanútlanul mint újságíró egy ilyen propelleres szalonba és hitte azt pénzzel a zsebében, hogy vesz egy motort. Vicces, aranyos, cuki de végül ciki lett inkább. 

Rövid történet következik a hogyan nem vett BMW motort Ő sem kategóriába:

A történet nem kitalált személyek, kitalált szituációja hanem valóságos események történelmi és időrendi hűség nélküli fel elevenítése. Amennyiben valaki magára ismer az a véletlen műve akit bánt az gondolkozzon el magán, de semmi esetre se támadjon engem. :)

Én azt hittem mint a filmekben és a külföldi szalonokban úgy megy ez, hegyekben áll a BMW motor és csak várja a gyanútlan, pénzes motorost. Persze biztos van ilyen hely a világon.
Besétált mivel nem szólították meg elmondta mit akar hiszen nagy fiú már: GS-t szeretnék próbálni. Ott a vizes Adventure vidd el azt, okés jó. Megy a teszt kör, nagyon jó a gép, ú akár meg is venné, hát viszi vissza okés tetszik!
Megvenném!
Ó, aranyos, drága barátom csak vennéd! Hát hogyan ha már el van adva, nem tudod megvenni!
Ja, jó értem. Akkor vennék egy ilyet de nem ezt!
Cuki pofa, jó 6 hónap múlva jön legkorábban de lehet idén már nem! Hangos kacaj, hullámzó tribün, öngól, hát ki vagy Te, az értékesítés csúcsán álló?Te?
Ez ugye csak valami kandi kamera kérdi kollégám bizalmaskodva?
Mi? Ja nem! Komolyan mondjuk. Semmi "Tamáskodás"....
Most indul a szezon és a szezon utánra tudtok rendelni egy ilyet vagyis ehhez hasonlót? Télire a befőttek mellé?
Igen kedves, mélyen tisztelt vevő voltál...Köszönöm nem kérem.
Jó viszlát! Még utána szól, milyen kár, hogy a kis F 800 GS Adventure nem tetszik!
Elnézést mikor mondtam én, hogy nem tetszik? Nem tetszett kérdezni sem róla....
Ja, az is van próbálja ki azt.
Gyanútlan besétál, kipróbálja, szereti, tetszik neki, telefonál.
Vissza sem hozom, ez is elég jó.
Elnézést az nem úgy van azt nem adhatjuk el, mert bemutató gép...
Tessék? Rossz a vonal és a vétel is...Ja az rossz vétel :)
Nem adhatjuk el!
Persze előbb is értette de nem akarta elhinni, hogy 2014-ben ez valódi, RTL nélküli műsor.
Pedig az volt.
Jó szóljatok ha van megoldás addig inkább motorozom....:(

Ismertem én a kálváriát de biztos voltam benne, hogy ez másokkal megtörténhet de velem soha, tipikus eset nem kell védekezni, nem lesz gond.

Eltelik 2 év és újra jön a nincsen motor lemez. Pedig már lejátszották nekünk az A meg a B oldalt is, sőt platina lemez lett belőle. Kiváltság BMW-t venni csak én nem tudtam róla? Nem elég, hogy az Adventure fel extrázható akár 6-7 millióra is, még nem is kapsz.

Jó akkor téma jegelve, nem gond keret sincsen még rá. Gondold meg mikor rendelsz motort, jobb ha egy évre előre gondolkodsz!

Természetesen miután elszomorodtam, kisírtam magam és újra élesztettek belátom, kis piac, kis forgalom, kis lehetőségek. Én is kereskedelemben dolgozom és Én is utálom ha jönnek a: "bezzeg kimegyek Bécsbe és....." Jó akkor menj ki! Költsd ott a magyar Forintot hátha itt soha nem lesz olyan szint. Nem vagyok fillérekért munkát, hazát, becsületet, fejlődést eláruló, hátba szúró gyökér csak nem jó látni, átélni ezt. Sebaj kiülöm legalább tudok addig is gyűjteni rá. Pár év csak elég lesz nekem is.
Mindennek megvan a maga útja hiába járnád máshogy :)

Nincsenek megjegyzések: