2016. március 10., csütörtök

Jó hír lehet szerezni BMW GSA-t

Most jött a reményteli hír lehet motorom még idén, csak döntsem már el végre milyet szeretnék. Már előző bejegyzéseimben kiveséztem a motor és extrái kérdéskörét de akkor most fel kel kerüljön az í-re a pont. Persze semmi garancia arra, hogy pont olyan lesz elérhetően vagy tudnak szerezni, mert ugye akár gyári készletet és más ország készleteit is végig tudják nézni egy-egy vevői kérdés esetén.
Mindenesetre ez már jó hír, hogy van remény, innen már csak egy lépés :) Persze nem lehet tudni mikorra lehet ez meg de akkor is. Juhééé!
Amit én nem tudtam fejből de kérdés volt felém, hogy mikori kell legyen a gép?Melyik évjárat? Mikori gyártás. Én a 2016-os modellévre szavazom a kanyar ABS és a vészfékezés asszisztens miatt ugye. (automatikus vészvillogó és villogó hátsó lámpa vészfékezés esetén) Most tudatosult bennem, hogy a 2016-os modellt is mint mindig előző év Augusztusában kezdik el gyártani. Így lehet az embernek akár 2015-ös gyártású 2016-os modellje. Fincsi! Ez mondjuk engem annyira nem érdekel, mert nálam a gumik is maximum 2 évet mennek el tehát túltárolt gumikra nem gyanakszom. Biztos van aki csak úgy szeret 2016-ban motort venni, hogy egyenesen, melegen jön a gyárból. Nem érzem kardinális kérdésnek. Akkor most letisztázom mijük van.
Amint van fejlemény jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések: