2016. február 22., hétfő

Amikor a munka és az élet közbeszól

Mindig fájdalmas dolog a búcsúzás, minél szentimentálisabb az ember (kor előre haladtával csak romlik...) annál nehezebb az elengedés. Még csak nyaldosom a 40-et mint langyos víz a kád peremét de már is azon kapom magam, hogy búcsúztató bulin gondolkodom a motornak...Na de komolyan ez nem bírósági válás ez amolyan vallás. Hű társam eladóvá vált nem az Ő okán sajnos. Álmomban sem gondoltam volna, hogy eljöhet ez a pillanat. Eljött! Úgy adta ki a lépés, hogy eljött. Mi lehetne szebb a 8 év és a 70.000 km margójára mint ez a blog? Nagyon sok barátot szereztem a motornak hála, új lehetőségek, új utak, új élmények. Hol lehetne szegénykém jobb kezekben mint az előző és egyetlen tulajdonosánál hiszen Ők is házasok voltak jó pár szép évig és vagy 100.000 km-ig. A Volánnál már emlék kitűzőt és csecse-becse semmire nem jó plakettet kaptak a régi vágású sofőrök 100.000 km balesetmentes vezetésnél. Zárójelben jegyzem meg ma a hivatalos sofőrök öröm ha nem gázolnak el és csak minden 2. piroson hajtanak át, biztos el is porladt néhány Volános plakett, mert nincs kinek átadni, a "régi iskola" már nem divat, törni, zúzni az igen. Régen tett (, mert ugye fehér ember nem felejt) ígéretemhez híven fel is hívtam Zoli barátom, hogy s mint van? Meglepetten hallott felőlem, gondolom látva az elszántságom le is mondott a motorjáról erre az életre. Elengedte a múltat ahogy Ő fogalmaz, éppen év elején lekapcsolta a lélegeztető gép, ja nem a szerverét a motorka régi életének. Minden megírt út, élmény Atlantisz nyomára jutott és a végtelen net sötét bugyrai és a google robotjai játszanak vele gúnyos pixel és bit csatát. Mondtam neki nem számít a dicső múlt, mert ebben a tüzes boXer kancában ott a remény a jövőre is, ne hátra nézzünk csak előre! Zoli hálásan fogadta hívásomat és kicsi időt kért a nem várt jelentkezésem miatt. Én úgy voltam ami illik az illik és amúgy is megígértem. Lehet nem Ő adja a legjobb árat de így én is nyugodt vagyok, hogy nem valami, "panel, racing" arc fűrészeli ketté vele a nyugati óráját.....Teltek a napok én közfelháborodásra meghirdettem a menyasszony kezét, a sok netes ORK zörgött, hörgött, morgott, csikorgott főleg sokan akiknek nem volt és nem is lesz BMW R 1150 GS modellje. Sokallták a km-et én nevettem, persze be van járatva de a németeknél a nők is 460.000 km-nél járnak ezzel a modellel úgy, hogy lapozzunk. A történet kerekedett, Zoli alkudozott (elég ügyesen, akár meglepetésemre várhatatlanul) de végül tenyérbe csaptunk illetve telefonba csaptunk, mert ugye Ő nem ott él ahol én. Évente, kétévente azért beszéltünk és én bíztam benne a motor csak újra vissza sodorja a motoros életbe, mert ugye vett Ő lég-olaj hűtésű BMW R 1200 GS Adventure modellt de annyira nem szerette meg az 1150 után, hogy végül eladta minimális km-el.....Ennyit a fejlődésről, a szerelem nem számok kérdése! Vegyesek az érzéseim, nagyon vegyesek. Még el sem indult a szezon de úgy néz ki én már motor nélkül maradtam. Persze jó ideje vannak "B" tervek a fejemben ha beütne a krach, de nem gondoltam, hogy ezeket valaha is elő kéne vennem. A fentebb említett 8 év BMW GS birtoklás sokat hozott az emberi kapcsolatokban. Újságíró és fotós lettem a MOTOzin hasábjaiban, túra segéd is, a blog elég olvasott....Sokatokkal személyesen is találkoztam, jókat beszélgettünk és segítettem ha tudtam szakmai kérdésekben is. A jövőt nem ismerem de az biztos, hogy motorozni kell, mert élni muszáj :)  Azt hiszem elkezdem kapargálni a fiókot, hogy hova is tettem a "B" tervet a második, harmadik 5 éves irányt.
A blog miatt ne aggódjatok, folytatódik, sőt jobb lesz mint volt. Többen jeleztétek BMW R1150GS tulajdonosként, hogy sokat segített nektek a blogom olvasgatása. Arra gondoltam most csináljuk fordítva! Péter már elkezdett írni itt az Ő gépéről (1150 Adventure). Ha van időtök, kedvetek, tartalmatok küldjétek el és kiteszem. Szerkesszünk együtt. Ahogy én látom mindenkinek segít a sok tapasztalat, élmény. Rövidesen csinálunk egy jobb, szebb, profibb oldalt a motoros élethez de addig is itt van ez.
Az új oldal EVOroad néven lesz. Már FaceBook és Youtube is van hozzá de az oldal még nem látható, dolgozunk rajta.

Széles utat, Üdv, Krisztián

Nincsenek megjegyzések: